fredag 29. april 2011

Operasjonen og dagene etter

Da er låroperasjonen unnagjort, og himmel og hav. Det strammer og verker og banker. Ikke rart kirurgen sa at jeg måtte stålsette meg, at det var verre en buken. Men, det går da. Går rundt og ser ut som en cowboy når jeg går, klarer så vidt å bøye meg, men det går bedre og bedre, så jeg håper på en raskere helingsprossess. Bra blir det ihvertfall, selv om det er hovent og mørbanket nå. Klarer ikke sitte så lenge om gangen, og beina skal ligge høyt når jeg ligger, resultat en rygg som er vond som h.... Men det måtte gjøres, og gjort er gjort. Valpene vokser og har det bra. Britt har vært så snill og tatt seg av dem mens jeg har vært nede for telling, så takk for gode venner sier jeg bare. Ha en flott dag alle sammen, og vet dere hva som er veldig surt... jeg må gå med kompressbukse i dette flotte været. Varmt, ja.