torsdag 10. mars 2011

Vinteren var jo ikke over!

Etter å ha vært på et aldri så lite minicruise til København og nytt våren der, var det bang ned igjen til vinteren her hjemme. Trodde ikke det var sant da jeg så møkkaværet på onsdags morgen. Er det mulig.? Tilbake til turen, det var en herlig, avslappende tur med god mat, drikke og flott vær. Vandre gatelangs i København og nyte solstrålene. Opplevelsen var vel heller på vei hjem. Jeg ble nemlig stoppa i tollen av narkohund. Herregud, tenkte jeg. Hva i all verden. Vel, kort fortalt, tolleren og jeg hadde en koselig samtale mens koffert, lommer, jakke, veske osv ble endevendt. Ikke noe narko på denne dama her, nei. Antakelig var nok intressen for hundelukta på klærne mine litt vel stor. Men, men. Nå har jeg opplevd det også. Og jeg hadde ikke for mye vin, sprit etc, så jeg gled glatt igjennom hele kontrollen:-) Det er jammen flott vi har narkohunder, det er moro å se de i arbeid. Vel hjemme igjen, så var det altså det møkkaværet i går, det førte til fullstendig innedag. Fikk da gjort noen småting, og så var det selvfølgelig et besøk hos modern. Hun har fått innvilget en uke til til opptrening, så det er supert. I dag er det strålende vær. Så nå går turen til treninga, også blir det ut med de 4 beinte etterpå:-)
Carpe Diem.