onsdag 2. mars 2011

Stillere i heimen.


Det begynner å bli stillere i heimen her. Nå har de fleste søte små reist til sine nye hjem. Kun 1 igjen, og han reiser i morgen. Da blir det bare veslefrøkna vår igjen, skal bli moro med valp igjen. Ellers har jeg vært og besøkt modern på helsetunet i dag. Hun er noe bedre, og har heldigvis fått innvilget å være der enda en uke, så da får hun trent seg opp enda mer før hun kommer hjem. Ikke lett dette her med feilmedisinering og overmedisinering.... Utrolig hva det kan gjøre med folk. Har også vært på treninga i dag, det er bare så deilig å bevege seg litt igjen. Må ta det forsiktig og rolig, men bare dt å virkelig kunne svette litt er topp. Bevilger meg også litt solarium etterpå. Deilig å bare dra seg i varmen....Luksus, de lux. Nå ser jeg frem til å kunne begynne å gå med bikkjene igjen. Må være forsiktig med det så de ikke napper i båndet og jeg strekker meg, men til uka regner jeg med at vi er igang igjen. Godt at ting og tang nesten er i normalt gjenge igjen:-)