lørdag 26. mars 2011

Som tida flyr.

Himmel og hav, nå er det snart ei uke siden jeg skrev noe her. Tida flyr fra meg. Mandag var jeg inne til sjekk hos kirurgen. Selv om jeg er fornøyd med resultatet, så var ikke han det. Snakk om perfeksjonist. Resultat, ny operasjon på deler av buken tidlig neste år. Jammen er de pirkete disse legene. Men jeg gjør som han sier, det er han som er sjefen over dette. Ny operasjon på beina ble også avtalt, det blir i slutten av april. Gruer meg litt til den, men har man sagt a får man si b. Tirsdag var en rolig dag, turer, trening, besøk, det gjør jeg jo dagelig, hos mutter og fatter. Det er så ufattelig at mutter har blitt så redusert. Klarer nesten ikke stå på beina, og alt er bare så svart inne i hodet hennes. Spiser som en fugl, og er forferdelig tynn. (en kvart brødskive on noen små tygg med middag om dagen) Men vi skal og må prøve å få henne på beina igjen, men det koster energi og krefter hos fatter , ja særlig han, og oss andre rundt. Hun krever nemlig tilsyn 24 timer i døgnet, og er det vi kan kalle sterkt pleietrengende. Onsdag begynte forberedelsene til Trøndelagstur, og torsdag gikk turen til Trøndelag. Vel, vi kom til Dombås , og da sto bilen nesten på felgen. Resultatet ble at vi måtte snu og kjøre hjem. Så da gikk vi, det vil si Britt og jeg, glipp av Anne Sofies bursdags feiring, det var så surt, så surt. Men det var nå sånn det ble. Fredag ble det en liten shoppingtur, og så avlastning hos mutter og fatter. I dag har Kansas fått seg et bad, og nå nyter vi oppkjøringa tiø Norge - Danmark. Og imorgen skal gubben og jeg på tur, mens Britt skal passe vofsene. Ha en fortsatt flott helg alle sammen.