torsdag 27. januar 2011

Travle tider fremover.

Så er nok en dag snart over, og det er utrolig hvor mye som skal skje på en gang. Vi har hanner som skal i paringer, tispe som skal pares. Operasjon som skal forberedes. Valpekjøpere som kommer, osv osv. Og dette trives vi med. Det er så herlig at det er litt hektisk, og valpekjøperne gjør en uvurderlig jobb når det gjelder preging av valpene. Så her er døra åpen for alle som vil komme på besøk. Ole E har jobba i Oslo denne uka, og det merkes at han er sliten. Det tar på å være borte fra heimen 12 timer i strekk, heldigvis så er det bare en periode. I morgen skal han jobbe her i nærmiljøet. Blir godt å slippe å stå opp kl 0500. Jeg blir jo litt mimrete av pendlinga hans til Oslo. Jeg jobba jo hos Skattefoden i Oslo som konsulent på lønningskontoret, og reiste hjemmefra kl 0500 om morgenen for å slippe å stå i kø innover. Det var det store marerittet, den hh.tes køståinga, så derfor reiste jeg tidlig innover, og tidlig hjem. Vel hjemme, var det rett i fjøset. Kan vel si at man hadde to jobber, og det gikk jo ikke i lengden. Helsa svikta, men men. Det skal innrømmes at jeg savner kollegene hos Skattefoden en del, vi var litt av en gjeng. På godt og vondt:-) Nok mimring for i dag. Jeg har forøvrig vært hos fysio`n og fått siste lymfedrenasjen før operasjonen, uff, nå nærmer det seg. Begynner å bli litt mer "svett" med tanken på det hele nå, men det vil helst gå bra. Ha en fin aften.