lørdag 8. januar 2011

Blogging i vinternatta.

Først og fremst, RIKTIG GODT NYTTÅR, alle sammen. Håper dere har hatt en fin start på 2011.
Egentlig hadde jeg gått litt i tenkeboksen for å avgjøre om jeg skulle legge ned bloggen , eller om jeg skal gi meg selv en sjanse til. Er nemlig ikke så flink til å skrive her lenger, det er så mye annet å finne på. Dessuten er jeg litt lei pc`n. Og jeg tenker også slik, at hva som egentlig skjer med oss i dagliglivet er jo en privatsak. men noe er det jo greit å fortelle om. Det er ikke alt som behøver å deles med andre, ikke det at det blir gjort heller, men jeg ser på noen blogger at enkelte går litt langt, etter min smak. Men dem om det. Det er ikke så mange blogger jeg leser heller, stort sett ikke hunderelaterte, for å si det sånn. Vel, nok om det, jeg gir meg selv altså en ny sjanse, så får vi se hva det blir til. Først en kort oppsummering av slutten på 2010- onsdag 29 var det utstilling i letohallen, det gikk kjempebra, se hjemmesiden for resultaer. Vi hadde en koselig dag i hallen, og jeg fikk faktisk trent imellom rasebedømmelsen og finalebedømmelsen. Noen fordeler må man jo ha når treningssenteret jeg bruker ligger i kjellern på letohallen. Torsdag kom Mari Ann, og da ble det den nå, tradisjonelle pinnekjøttmiddagen sammen med henne og Henning. Britt sto over denne gangen, selv om hun var bedt. Nyttårsaften ble som vanlig feiret her hjemme med god mat, gode venner og godt drikke. Et skår i gleden var at mutter avsluttet 2010 med å havne på sjukehus igjen. Med blålys denne gangen også. Hun er nå hjemme igjen, men slett ikke i form. 2011 startet med besøk hos modern, så ble det valping på Hyacinth den 4. 8 friske, flotte valper så dagens lys. En helt herlig gjeng. Treningene går som normalt, snøen har lavet ned, akkurat nå er det 16 kuldegrader ute, men det skal visstnok bli mildere og mer snø. Ole einar har begynt å jobbe fulltid igjen, så får vi se hvordan det går. Han skal til nye kontroller i begynnelsen av februar. I februar begynner også mine operasjoner, så det blir nok en litt rolig vår for meg. Men det får vi ta som det kommer. Så får dere unnskylde evnt skrivefeil. Jeg vet flere ergrer seg over dem, men de har en forklaring. På grunn av en dårlig og svak arm, så er det ikke bestandig jeg klarer å trykke hardt nok på tastene.....eller at jeg rett og slett bommer på tastene fordi armen er såpass skakk, og jeg da treffer nabotasten. Bør nok lese korrektur, men men.... Innimellom skriver jeg nok også litt for fort.
Vel vel, nå er det vel på tide med litt søvn før man skal på treninga.... God natt, alle sammen.