søndag 9. januar 2011

Avslappende helg????


Jeg har en "avslappende" helg her hjemme, mens Ole E er i Gøteborg på utstilling. Å bruke ordet avslappende er vel egentlig direkte feil, siden jeg har en del innvendig stress for tida. Skal gjøre 100 000 ting på en gang (mildt overdrevet), og kjenner stresset komme hvis jeg havner på etterskudd. Det vil si ett etterskudd som bare finnes i hodet mitt. slik var det også for et år siden, og det må bare jobbes med og ned. Nå har jeg fått ryddet bort all jul. Juletreet står ennå, det er Ole E sin jobb... Apropos å rydde bort jula - det tar tid. Huset her er fullt av julestæsj, så det er ørten esker å bære ned i kjellern. Men, nå er det gjort. Jeg har også fått trent, det bare må jeg jo, heldigvis at jeg har Britt, hun har passet de søte små, men jeg var ute og trena og gjorde noe ærend. Valpekjøperne har også begynt å komme på første besøk, alltid spennende med første møte. Snøen fortsetter å lave ned, og det synes jeg faktisk er koselig. Men det får være måte med alt. Det er vel snart nok nå. Ellers begynner jeg nok å rydde litt på pc`n. Har ikke akkurat alt på stell i mapper, for å si det sånn. Men det er passende jobb nå når valpene blir flyttet ned på stua etterhvert. Vel, vel, vel, kjenner stresset trenge seg på igjen, nå bare må jeg henge opp klær og vaske gulv før neste valpekjøper inntar heimen. Ha en stressfri søndag, alle sammen.