søndag 22. november 2009

Helg med møter.


Så er denne helga snart over. En helg som har vært i SU-møtes tegn. Rart å være tilbake der. Stemningen var forøvrig mer avslappet enn på lenge. Selvfølgelig klarte jeg å tabbe meg ut. Hadde glemt matpakka hjemme, og magen reagerte selvfølgelig på det. Altfor mye kaffe, og for lite mat. Resultat en tvekroket person som kjørte hjem, og måtte ta kvelden med ro. Men, det var bare herlig å ha en skikkerlig kosekveld sammen med gode venner fra Trøndelag. Ikke noe stress og mas, så selv om magen var vond, så gikk det relativt greit. Neste sommers ferie ble så vidt begynt planlagt, og blir det en turen vi alle håper på, så fy søren, det skal bli heerlig! som sagt, så var det SU-møte i helga, koselig å hilse på gamle kjente, og ekstra koselig å se Wenche (mor til Casper) igjen. Klem til deg, Wenche. Nå skal vi ta kvelden her. Er litt snørrete, så jeg skal absolutt forsøke å kvele en forkjølelse i starten. Har ikke tid til sånt nå. I morgen tidlig er på trening igjen. Har kjøpt meg nye fitness klær, de gamle "slang" rundt meg. Så det blir ålreit. Dessuten må det vel tas ultralyd av Gitte denne uka. Greit å vite om det blir valper i romjula. Ha en riktig snørrfri kveld.