lørdag 14. november 2009

Det går i hundre.

Ja, det er akkurat det det gjør for tida. Går i hundre. Tida strekker ikke til, og det er så mye som skal ordnes, hentes, kjøres osv. Og det blir vi så himla stressa og slitne av. Men det blir vel bedre en gang. I går var det Harrytur til Sverige. Gode venner skal arrangere bryllup rett over nyttår, og da må jo vin og andre lekkerheter kjøpes inn. Ulempen med disse turene er at jeg stadig ser noe som jeg bare MÅ ha. Denne gangen en ny losjakke og en stilig topp. Kjøpt på Bik Bok, for ikke snakke om sko. Ta tre par betal for to. Vel, blir interessant å se om jeg klarer å gå på de hæla, men fine var de. Vel, svensketuren var koselig, og vel hjemme igjen var det forberedelser til dagens utstilling i Kongsberg. Nero var den eneste av våre egne vi viste, og han ble 4 beste hannhund. Moro det med en junior. Moro og koselig var det å se "Frøya" og Marianne igjen også. Frøya er så lik Gitte at det var merkelig å se. Ordentlig søt og dukkepen var hun, og hun fikk også sin velfortjente røde sløye da hun i dag for første gang var i "voksenringen" Supert. Vi gratulerer forresten Lee Armand med BIM på Izzy, og Lee Amand og Mari Anne B med cert og 2 btk på " Maja". Vi hadde forøvrig en kjempekoselig dag, litt kaldt, det er det jo alltid i den hallen, så varm kaffe gikk ned på høygir. I kveld er ihvertfall jeg slapp og noe sløv. Fikk vaksine i går, og det verker i kroppen, og hodet. Så derfor har jeg vært lite sosial i kveld. Tar nok å legger meg snart tenker jeg. Ole E har store problemer med knea i dag. De funker ikke helt, for å si det sånn. Men det blir vel bedre. Ha en fin kveld alle sammen Og husk, det eneste som er sikkert, er at alt er usikkert.