onsdag 6. mai 2009

Våronn og litt til...

Her går det i hundre om dagen. Har nesten ikke tid til å sitte stille og oppdatere hjemmesider eller blogg. For det første er det et så herlig vær at det bare MÅ utnyttes. Dagene starter med lange turer med hundene, det tar sånn ca 2,5 - 3 timer. Så hiver jeg meg i bilen og tar treningsøkta mi på Puls. Har nå fått nytt program, og det merkes. Men, det er bare helt herlig, særlig etterpå..... Så er det hjem, og gjerne en runde eller to med børsten på hundene, evnt litt bading hvis noen trenger det. I dag fikk Kansas seg en runde i baden baden, han er helt nedrøyter, og vi bader han ofte for å "trigge" pelsen. Så er det våronn, så traktorene durer jevnt og trutt både hos naboene og her. Ole Einar holder på til det er mørkt, for så stupe i seng, og dra på jobb på morgenen, og så samme leksa neste dag. Heldigvis varer ikke onna så lenge. Gubben er jo nesten ikke til å leve med før den er ferdig. Så stressa og sliten er han. Ellers har vi hatt koselig besøk i dag. Først Henning som var på sin daglige sykkeltur med Hamlet og Zhermia. De har nok godt av det alle tre:-) Det merkes ihvertfall på formen til hundene at de er ute og virkelig trener hver dag. Well done, Henning:-) Så har Britt, min kjære, kjære "søster" vært her og hjulpet meg med å bade Kansas. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne. Hun er alltid der for meg. Alltid! Armene tillater ikke akkurat at jeg holder på altfor mye selv, så da er det jammen godt å ha hjelp. Også har vi hatt et besøk til, som Leah storkoste seg med. Moro for henne og leke med noen på nesten sin egen størrelse og alder. Hun koste seg veldig. Nei, folkens, nå må jeg gå ut. Været er bare nydelig. Kan ikke sitte inne da. Og jeg er forresten ganske så sjokkert. Trodde ikke det fantes folk som hadde så mye hat i seg og glede av å forfølge og ødelegge for andre, som det jeg har fått høre om i dag. Folk skulle bare visst! Men ting kan få adskillig større konsekvenser for andre enn de som det var tiltenkt.