onsdag 13. mai 2009

Å hurra,hei og hopp:-)


Etter noen litt labre dager, så er endelig energien tilbake på topp. Hvilket resulterte i at bikkjene fikk turene sine fra klokka 7 i dag tidlig, og presis kl 10 så var jeg på Puls for å ta dagens treningsøkt sammen med trenigskameraten min, Roar. Så var det full fart hjem, hvor det ble litt husvask, opptaking av diverse etterlatenskaper etter hundene ute, litt pc jobbing, og nå er det øyeblikkelig middag bare gubben kommer hjem seg hjem fra jobb. Nærmest litt hyperaktiv føler jeg meg, men det er herlig å ha så mye energi igjen. Har forresten også lakkert trappa til campingvogna, et par strøk....Ellers så er det mildt sagt hormonelt her for tida. 3 tisper med løpetid, og 4 hylende hannhunder. Det blir ikke mye søvn, for å si det sånn. Gutta sitter og peser og piper og klynker og synes synd på seg selv, mens tispene sover så det durer. Vel, nå ser jeg frem til kvelden. Et par gode venner kommer på besøk. noen skal låne Baden Baden og bade hunder, mens andre skal på trimturer:-) Har forresten fått papirene til avd Øvre romerikes utstilling i dag. Gledelig mange påmeldte. Det blir gøy. Ha en flott kveld alle sammen.