lørdag 2. februar 2013

Tida går fra meg.

Siden det  er hundrevis av ting som må ordnes etter at pappa gikk bort, så flyger tiden i fra meg.  Sist uke begynte jeg å trene igjen.  Litt forsiktig, ikke noe mageøvelser.  Skal hilse og si det var deilig å komme igang igjen.  Helt herlig.  Men jeg blir fort sliten.  Mulig det også er fordi vi rydder og rydder i Nyvegen og at jeg har 1000 tanker i hodet over ting som må ordnes..  Nå er det imidlertid snart ferdigryddet, og i morgen kommer megleren.  Blir spennende å høre hva de sier.  Ellers så er ting på normalen.  Ole E har endelig fått brev fra Aleris om kneet sitt, så da blir det vel en tur dit etterhvert på han.  Vi har også vært på flere utstillinger.  Sist helg på Hellerud med kjemperesultater.  Denne helgen i Sandefjord uten akkurat helt topp resultater.  Men sånn er det.  Det er jo ikke noe moro å drive med dette, hvis det er de samme som skal vinne hver gang.  Nå har jeg faktisk også hatt tid til å oppdater hjemmesiden, ikke verst.  Må nok prøve å skjerpe meg og gjøre det litt oftere enn 2 -3 ganger i året.


 Vi har forøvrig også mistet Hyacinth.  Verst er nok det for Vennie, Cato og ungene + Hårek.  Men når leveren svikter er det ikke mye man kan gjøre.  Hun har gitt oss to flotte kull, og var en fantastisk bernerjente.  Sov godt, lille venn.
Hyacinth