lørdag 24. mars 2012

Til nå i mars.


Fram til nå har mars vært en herlig måned med masse sol og flott vær.  Kjempekoselig tur til England og Crufts.  Tusen takk, stian, for det du reddet meg og stilte Kentucky.  Har feiret bursdagen til fadern.  Litt rart å tenke på at på bursdagen hans i fjor var modern også her, men men.  I går var jeg og pynta grava henne .  Fikk endelig opp det som hadde frosset nede i jorda, så nå er det en flott påskedekorasjon som står der.  Jeg vet det er tidlig med Påske allerede nå, men her er huset pyntet allerde.  Bedre med laaang påske.  Oda har kommet tilbake til oss.  God jenta har glidd lett inn i flokken her, har overhodet ikke noen problemer med noe som helst.  Er sosial og fin, og aktiv.   Liker seg veldig godt sammen med Leah elghund.  Tirsdag var det Harrytur sammen med Britt og tanten min.  Skal si vi fikk mye ut av dagen.  Reiste hjemmefra kl 0800 og var hjemme igjen kl 1900.  Ble litt shopping, for å si det sånn:-)I går var det planlagt skikkerlig kosekveld her, med pastasalat, hjemmebakt foccaciabrød og vin.  Vel, etter kort tid, så tok jeg kvelden.  Spiste for fort, så kvart over åtte, var det natta.  Kjedelig, men slik er det med denne operasjonen.  Plutselig får du en smell.  Jeg fikk heldigvis sove etter at de verste smertene hadde gitt seg, og våkna til live i dag tidlig.  Hadde også koselig besøk av Elin, hun kom med øredobber med bernere på, som Trine _Lise kjøpte for meg og Anne sofie i England.  Rålekre! Dessuten hentet hun det Ole E fraktet hjem for dem.  Greit med samarbeid:-)  Nå er det et aldeleses strålende vær her, så nå er  ut og nyte det.  Ha ein strålande dag.