tirsdag 27. mars 2012

Ikke noe ålreit.

Jeg sliter virkelig med magen om dagen.  Blir ikke klok på hva den tåler og ikke tåler.  Et par dager nå virker det som alt er greit helt til plutselig bang!  Og da er det så vondt at jeg rett og slett må legge meg.  Nå er jeg veldig forsiktig med hva jeg spiser igjen, tør nesten ikke ta noe som helst.  Merker det, kreftene blir liksom borte, og er slapp og slappere enn slapp.  Treninga får jeg gjennomført på et vis, ble ikke noe i dag, da jeg til alt overmål kinka nakken forrige dagen.  Klarer knapt nok å vri på hodet.  Det gikk rimelig greit i går, men i dag var jeg stokk stiv.  Men, men.  Det er de som har det verre, så man får vel bare slutte å syte og klage, he he. Nå er planlegginga av helgens tur igang.  Gleder meg til å komme til mitt annet hjem igjen, selv om værmeldinga er elendig.  Men man kommer langt med gode venner og godt humør:-)  Nå satser jeg på at magen holder seg ok i dag, slik at jeg slipper å krabbe opp trappa og legge meg kl 18, slik jeg måtte i går.  Ha en smertefri dag:-)