onsdag 17. august 2011

Dager etter ferien.



Som jeg egntlig hater - disse dagene etter ferien, hvor alt skal ordnes, ryddes, vaskes, postgjennomgang osv. Men jammen er det godt å komme i gjenge igjen også. I går så var det bare herlig å kunne trene ordentlig igjen, virkelig svette ut og bli ordentlig sliten. Dessuten gikk vaskemaskinen jevnt og trutt. Hvordan jeg skal få tørket alt i regnværet, vet jeg ikke helt, men det går vel.... I dag har det vært fysioterapitime og tømming av campingvogna som har stått på programmet, hater den ryddinga av vogna, det forteller meg liksom at sommerferien er slutt og over for denne gang. Vogna skal nå inn på ettårs kontroll, og selvfølgelig har vi et par ting vi lurer på, men uansett, så har det fungert helt supert med vogna i ferien. Verre har det vært med det nye forteltet. Der hadde vi fått med feil stenger og en feilsydd duk, men vi skal innom og sjekke dette opp hos leverandøren i morgen etter timen min på Aleris. På Aleris skal de siste operasjonene sjekkes, og evnt settes opp ny operasjonstime, hvis det er nødvendig med flere. Jeg er nok redd for at det er mer som må "strammes" opp, men det får vi se.