tirsdag 21. juni 2011

Dårlig samvittighet



Ja, det har jeg. Men samtidig veldig god unnskyldning for ikke å ha skrevet i bloggen på lenge. For det første har det vært mye å ordne her, og for det andre så er armene operert. Og det er først nå jeg orker å sitte og skrive litt på pc, N. Hva har skjedd siden sist, jo valpene har reist. Bolero, se bildet, er trygt fremme i Sveits. Ole Einar har vært på utstillinger både i inn og utland, se nyheter på hjemmesiden. Etter det jeg har hørt så hadde han det kjempekoselig i Oppdal forrige helg sammen med gode venner . Han har vært på Frya etter å ha kjørt milevis omveier for å komme fram. Jeg måtte hive inn håndkleet på den utstillinga, ble jo operert dagen før. Været har vært så som så, for å si det mildt. Så øser det ned, også er det sol. Skjønn det den som kan. Vi har hatt koselige grillkvelder her, de gangene det var mulig. Vi har fått ordnet gravstein til grava til modern. Skal bli godt når den kommer opp, det er litt stusselig bare med et hvitt trekors. Det er sikkert mye mer som har skjedd, men akkurat nå er det litt i glemmeboka. Jeg bare gleder meg til armene og beina er såpass at jeg kan begynne å trene både meg selv og hunder for fullt. Det skal bli godt. Forresten, jeg har vært i Canada. Wow for en tur. Bilder i egen blogg.