onsdag 16. februar 2011

Litt lite blogging.i det siste.

Uff, det blir litt lite blogging om dagen. Jeg orker ikke sitte rolig så lenge, det sprenger på sårkantene. Men det går bedre og bedre. Siden sist har Hårek hatt damebesøk, jeg har vært på 2 kontroller på Aleris, valpene har lagt på seg over 1 kilo alle sammen, og elsker å være ute i snøen. Muttern er flyttet til opptrening på Vilberg Helsetun, og jeg har faktisk vært og besøkt henne. Tusen takk til Britt som kjørte meg ned. Jeg orker jo ikke sitte så rett at jeg ser over panseret.... Og endelig i dag har vi fått tatt 6 ukers bilder av de 8 søte små. Så de blir nok lastet ned i morgen. Ole E har også vært på kontroller. Nyrene er nå så og si normale, det andre er stabilt rolig, slik det har vært det siste året:-) Det har jo også vært utstilling foriige helg med fantastiske resulter . BIm, BIR og BIM, 2 BIS oppdretter:-) Bilder etc kommer på hjemmesiden. Ha en strålende kveld. God natt.