torsdag 10. februar 2011

En innholdsrik uke siden forrige onsdag


Da har det allerede gått en uke etter operasjonen, og jeg må si jeg er overraskende sprek, selv om jeg er slapp og sover en del. Var deilig å få fjernet drenene på magen, var liksom litt redd for at valpene skulle rive hull i slanger og poser..., men det gikk bra. Nå gjelder det bare å fortsette å være forisktig, tar jo j...lig lang tid innvendig dette her. Og dere synes dere ser det, jeg ta det med ro i to måneder, ha ha....Valpene vokser og vokser. Har passert 5 kilo nå, og er litt ute og koser seg i snøen. Skal si det går hurramegrundt når de leker i snøhaugen. Men det er ikke lenge ad gangen, de må jo ikke fryse. Ellers er modern flyttet fra Ahus til Stensby på opptrening, blir der ei uke, så blir det et annet opptreningssted noen uker til. Får håpe dama kommer seg på beina igjen. Har nå mega dårlig samvittighet fordi jeg ikke får besøkt henne, kan jo ikke kjøre bil ennå på grunn av medisinene, og stingene. Men, men vi får komme sterkere tilbake. I dag er det den store vaksinedagen, Løken er avgårde med 7 bikkjer for helsesjekk og revaksineringen, så han er nok fornøyd.......Nå ser vi fram mot hyggelig besøk i helga. Ja, besøk, vi har verdens flotteste valpekjøpere, full rulle hele tida med preging og kos av valpene. Herlig.