mandag 19. juli 2010

Tida går så altfor fort.

Nå på sommeren raser tida avgårde, og man føler at man ikke får gjort noen ting. Man er liksom i sommermodus. Mye ute og lar ting "flyte" inne. Her har det vært noen hektiske dager med 5 hannhunder i hus, og 1 høyløpsk tispe. Meget interessant og en aldri så liten logistikkutfordring, men det har gått veldig bra:-) Nå er vi tilbake til normalen igjen, og det er egentlig deilig å slippe å være så på vakt hele tiden. ikke godt å vite hva gutta finner på når hormonene raser.... Vel, Ole E og Henning kom hjem lørdag med mye heder og ære i fra Sverige. Moro at Kentucky ble Svensk champ på første forsøk. Grattis til Hilde og Jan. Bonusen til Kentucky har vært at han har hatt dame besøk nesten ei hel uke. Det har nok vært digg...Dagen i dag har vært stille og rolig, begynte med trenig, så besøk hos mutter og fatter, Thea og Rolle. Rolle har klart å få et sår i mellom tredeputene, og det må jo stelles. Han er tålmodigheten selv, så det går bra. Huset er vasket, og nå skal jeg kose meg med en god bok. Men først skal jeg inn og sjekke om venner og bekjente har betalt det de skylder oss av penger. Greit å ta en sjekk innimellom, jeg kan nemlig ikke fordra å be folk betale tilbake penger vi har lagt ut, mener at samvittigheten til folk bør være såpass at de gjør opp for seg. Så nå skal jeg ta en liten sjekk på det, så får vi se om noen bør har dårlig samvittighet, he he.