mandag 21. desember 2009

Julekonsert og julestri.

Tradisjonen tro så var Britt og jeg på julekonsert. Det er blitt en koselig førjulstradisjon, og i år var det Elisabeth Andreassen og Rein Alexander vi hørte på. Herlig, nydelig sang, god stemning og masse folk. Og for en stemme denne Rein Alexander har. Utrolig. Vel, jeg skal ikke nekte for at julestemingen kom, den kom for fullt. Vel hjemme var det alltids litt førjuls ting og tang å gjøre, samt prøve å svare på x antall mailer som hadde hopet seg opp. I tillegg måtte de siste julekortene skrives, osv osv. Men jeg koser meg med dette. Nyter den tiden vi er inne i, og rett og slett gleder meg til jul! Jeg vil også takke for alle de flotte julekortene og hilsningene vi får. I dag har Løiten lysstøperi blitt besøkt, og lommeboka ble noen kroner fattigere. Det er så mye lekkert der at man blir helt dårlig. Trening og turer med bikkjene har det også vært tid til. Men, nå begynner "lufta" å gå ut av meg, så nå skal jeg ta en tidlig kveld. Kose meg med en kopp varm te og la julefreden begynne å senke seg. Ole E hadde pyntet juletreet mens jeg var borte i dag, og det var bare så koselig å komme hjem og se det. Og i morgen skal vi ta rtg av Gitte..... spennende å se hvor mange det er.