lørdag 4. mai 2013

Rolig lørdag.

Ole Einar er på tur, og her er et bilde av han, Bøllebob, Anne Sofie og Ronja.  Ronja bor hos Herbjørg i Skodje, og er nok den tispa i R-kullet som ligner mest på sin mor ,Fannie,  i både sinn og skinn:-)
 
I dag var liksom dagen da jeg hadde 1000 planer.  Men de fleste av dem rett og slett regna bort.  Jeg skulle lakkere hagemøbler...rydde i campingvogna, pusse vinduer..vel, litt ambisiøst, men dog. Planene var der.  Og nå er de overført til i morgen.  Hva man har gjort, jo lest en god bok, slappet av, hatt koselig besøk av brodern, Henning. Skravla i telefon og holdt på med data`n.  Quelsey og Rolex er de to som er hjemme sammen med meg, og de har slappet av i hele dag.  Snork!!!  I morgen er det badedag på Rolex, så han har noe å glede seg til   Han elsker jo det.  Nå skal det tørkes litt støv, også tror jeg rett og slett at jeg bare fortsetter med avslapningsdagen min.  Godt det!