tirsdag 19. juni 2012

Endelig nesten normal trening.

I dag er første gangen jeg har hatt tilnærmet normal trening etter operasjonen.  Det var bare så deilig å virkelig få pumpet litt jern igjen.  Ja, bare litt.  Tør jo ikke belaste for mye ennå, men bare det å kjenne at kroppen fungerer igjen, er helt herlig.  ellers så har vi ryddet og vasket vogn.  Det tar jammen lang tid etter en slik tur å komme i orden igjen.  Graven til modern har jeg vært og ryddet litt på, må liksom innom der ganske ofte.  Nå skal jeg ut i sola og slappe av, og endelig skal jeg se en EM kamp i fotball.  Vi har ikke TV i vogna, så vi har gått glipp av noen kamper, det vil si jeg har det.  Ole E er ikke så fotball gal som meg....  Jeg elsker jo fotball og håndball.  Kan se på det i timesvis, så jeg gleder meg til kvelden:-)  Ha en strålende ettermiddag.