søndag 6. november 2011

Vaske og vaske og vaske

Det blir fremdeles så som så med blogginga mi, men men.  Jeg prioriterer litt anderledes for tida, dessuten er det jo ikke alt man legger ut på nettet.  Man bør egentlig tenke seg godt om før man skriver en del ting, både i blogger og på facebook.  Det er viktig å ha alle fakta og riktig opplysninger før man uttaler seg.  Det er noe folk burde lære seg.  Ikke alle sjekker opplysninger de legger ut, og da kan det fort gå galt.  Nettvett heter det visst. Vel, nok om det.  For tida går dagene med til å vaske gulv, for så å vaske gulv, også vaske gulv.  Med 5 hunder i huset og det møkkaværet som er nå, så ser det ut som et sandtak inne innimellom, og vaskebøtta står fremme hele tida.  Både bikkjene og vi trives veldig dårlig i slikt vær.  De er jo vant til å være ute hele dagen, ikke gå i hæla på meg hele tida, så det blir litt "sløve" dager her.  Vel, sløve og sløve.  Jeg er tidlig ute i år, og har vasket skikkerlig hovedreint her.  Skal inn til Memira på tirsdag, og vet ikke når jeg får operasjonen min der, så derfor er det greit å ha hovedvasken unnagjort før jul.  I dag er det allehelgens dag og vi har pyntet graven til modern med lys, og krans.  Det slår meg litt ut innimellom det at hun er borte.  Det går veldig i bølgedaler og akkurat nå er det en dal...., så jeg trives best med å være hjemme eller på trening, gå tur med bikkjene eller bare ha de nærmeste rundt meg.  Regna jo med at det kom en smell innimellom, og da må jeg bare takle det på min måte.