torsdag 6. oktober 2011

Litt dumt, dette her.

Ja, det er litt dumt at jeg ikke er flinkere til å oppdatere bloggen, men denne pc vegringa sitter hardt i.  Ikke orker jeg å se på andres blogger, ikke er jeg så aktiv på Facebook og hjemmesiden lider også av denne vegringa.  Men noen oppdateringer blir det jo innimellom.  De to siste ukene har gått til rekovalesens etter den 4 operasjonen siden februar  Dette har vært tøffe måneder, men jeg begynner å se lyset i tunellen.  Siste operasjon har gått veldig bra, nå gjelder det bare å fortsette å være forsiktig noen uker til så er jeg tilbake for fullt.  Det som er liit synd er at jeg ikke har fått vært så aktiv som jeg pleier og det merkes på humøret.  Treninga får jeg gjennomført på et vis (de bør helst ikke vite på sjukehuset at jeg trente 4 dager etter forrige operasjon...), men overskudd til så mye annet er det ikke.  Hundene får jo selvfølgelig den oppmerksomheten de skal, men alt annet flyter litt.  Og når da høstforkjølelsen slo til for et par dager siden, da var det fullendt.....Snørra renner, øya renner og svetten renner. Men det blir vel bedre etterhvert.  Ellers har vi her i huset tatt et par avgjørelser når det gjelder fremtiden med hunder og oppdrett.  Jeg vil ikke utdype det noe mer annet enn at det blir forandringer  i framtida.  Grunnen  vil jeg ikke skrive her, det får vi heller si dirkete til de som spør etterhvert..  Ellers er elgjakta i full gang, og gubben er delevis med på jakt etter skogens konge.  Leah elghund hadde en stri dag i går.  Løp over 6 mil, og hadde flere flotte los.  Dessverre var det ku og kalv hun tok ut, og Ole E hadde bare skuddhold på kua, og da måtte han la de gå.  Man skyter jo ikke mora fra en kalv.  Så de lever fremdeles lykkelig ute i skogen:-)  Ha en fortsatt fin kveld.  Her skal det tas febernedsettene og krypes under dyna.