torsdag 1. september 2011

Høsten kommer.



Ja, det er helt sikkert. Høsten kommer like ubønnhørlig i år som tidligere. Denne sommeren ha vært bare våt og våt og våt. Vi var heldige og hadde noen flotte dager da vi var på tur, men hjemme her har været vært en tragedie. Man får liksom ikke helt ladet batteriene når det er sånn. Og batteriene mine er litt flate for tida. Mulig det er B12 mangelen som slår ut, men nå er det tid for nytt påfyll snart. Siste dagen i august gikk til vasking. Ja, jeg vasker alle rom i huset helt ned nå. Må dette, for etter operasjonen i slutten av måneden, så kan jeg ikke gjøre slike krumspring på laaang tid, så det er bare å stå på nå og vaske i vei. Ikke akkurat favorittjobben, for å si det sånn. I går ble også Pluto pudding og Joffe badet. De ble så fine så, de residerer jo hos svigermor og lever livets glade dager der. Skikkerlig bortskjemte, men det er jo de fleste ..... I dag skulle jeg ha vært på trening, men for første gang så dropper jeg en planlagt trening. Det er jammen første gang på 2,5 år at det skjer, men siden både Bøllebob og jeg har flydd på do i hele natt, så orket jeg rett og slett ikke tanken på å bevege meg ut av heimen. Får nok trene i morgen i stedet. Det er jo fordelen med helsestudio, du kan komme og gå som det passer deg. Bøllebobs tå er mye bedre . Han klarte jo å forstue ei tå for ei uke sida, og det var skikkerlig vondt. Han hylte som en gris. Men heldigvis, det går likar no. I kveld kommer søster Rexie, det skal nok bli interessant..... Full fart og lek og moro tenker jeg. Får bare håpe de har tenkt å sove til natta.... Ha en flott dag alle sammen.