søndag 1. mars 2009

Endelig litt blogging igjen.

Herregud, så fort tiden går. Det er jo evigheter siden jeg var inne her og skrev noe. Det har egentlig sin helt naturlige forklaring, uten at jeg skal utdype det her. De som kjenner oss godt, vet hvorfor. Ellers koser jeg meg og leser mange blogger. Det er ytringsfrihet i dette landet, heldigvis. Selv om noen iherdig prøver å hindre folk i å skrive hva de mener. nok om det. Siden sist har det vært valpeshow i letohalln, og vi gratulerer Daytona til Anne Karin med BIS. Hun er etter Gipsy og Sargas, og som dommeren skrev, et herlig lite sjarmtroll:-) Vår egen Nero ble BIM, og dette var hans siste valpeshow. Nå skal han konkurrere med de "store" gutta i juniorklassen. NKK Bø har også vært. Og som jeg skjønte på far i huset her, så hadde det vært en trivelig utstilling, med gode venner ringside. Og gode venner er ubetalelig. Man kan diskutere, le og gråte sammen, men man er alltid der for hverandre. Bø, ja, det ble en stro dag. Kentucky tok storcertet foran bror Kansas. Tro, vi er stolte av gutta våre. De er litt forskjellige typer, men herlige gutter begge to.
Fannie er dessverre tom, ikke noe å gjøre med det. Hannen vi skal bruke på Gitte er klar, og det blir lagt ut når paring er foretatt.
Ellerså går nå dagene. Har planlagt flere turer til sommeren, og det ser vi fram til.
Kos dere videre folkens!
Og husk:
Vennskap krever at det verken finnes misunnelse eller gjerrighet.Francesco Alberoni
Det er stor forskjell på vennskap basert på nytte og vennskap basert på oppriktighet. Bare det siste fortjener navnet sant vennskap.Aristoteles